Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Efektivita výuky házenkářských dovedností na vybraných ZŠ ve vybraném regionu
Hynečková, Klára ; Tůma, Martin (vedoucí práce) ; Buzek, Mario (oponent)
Název: Efektivita výuky házenkářských dovedností na vybraných ZŠ ve vybraném regionu Cíle: Cílem práce je zhodnotit úroveň házenkářských dovedností na vybraných školách v Praze. Pro srovnání efektivity výuky byla vybrána škola, kde je výuka házené zařazována pravidelně, a škola, kde je zařazována nárazově nebo kde vůbec není zařazována. Metody: Jedná se o kvalitativní výzkum. K získání potřebných výsledků jsme použili metodu pozorování. Hodnocení bylo provedeno pomocí numerických škál, které obsahují verbální charakteristiku. Výsledky: U sledované třídy jsme zjistili, že pravidelná výuka házené v tělesné výchově vede k lepšímu osvojování vybraných herních dovedností v házené. Klíčová slova: Házená, herní činnosti jednotlivce, didaktika, tělesná výchova
Komparace výsledků testů herních dovedností a herního výkonu u žáků vybrané ZŠ
Kafka, Jan ; Tůma, Martin (vedoucí práce) ; Velenský, Michael (oponent)
Název: Komparace výsledků testů herních dovedností a herního výkonu u žáků vybrané ZŠ Cíle: Cílem mé práce je komparace výkonu v dovednostních testech s herním výkonem v jednotlivých utkáních florbalu, fotbalu a házené. Metody: Jedná se o kvalitativní výzkum. K získání potřebných výsledků jsme použili metodu pozorování. Hodnocení bylo provedeno pomocí numerických škál, které obsahují verbální charakteristiku. Výsledky: U sledovaných skupin jsme zjistili, že žáci, kteří prokázali vyšší úroveň dovedností v testech prokázali vyšší úroveň herního výkonu než žáci, kteří zdatnost v dovednostních testech neprokázali. Klíčová slova: Házená, fotbal, florbal, herní činnosti jednotlivce, herní výkon.
Efektivita výuky házenkářských dovedností na vybraných ZŠ ve vybraném regionu
Hynečková, Klára ; Tůma, Martin (vedoucí práce) ; Buzek, Mario (oponent)
Název: Efektivita výuky házenkářských dovedností na vybraných ZŠ ve vybraném regionu Cíle: Cílem práce je zhodnotit úroveň házenkářských dovedností na vybraných školách v Praze. Pro srovnání efektivity výuky byla vybrána škola, kde je výuka házené zařazována pravidelně, a škola, kde je zařazována nárazově nebo kde vůbec není zařazována. Metody: Jedná se o kvalitativní výzkum. K získání potřebných výsledků jsme použili metodu pozorování. Hodnocení bylo provedeno pomocí numerických škál, které obsahují verbální charakteristiku. Výsledky: U sledované třídy jsme zjistili, že pravidelná výuka házené v tělesné výchově vede k lepšímu osvojování vybraných herních dovedností v házené. Klíčová slova: Házená, herní činnosti jednotlivce, didaktika, tělesná výchova

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.